Tag | Spring has sprung

Heyhoi, ik vond het wel weer een tijd voor een Tag. Vorige week was het 20/21 maart en omdat ik er nog steeds niet helemaal zeker van ben op welke van de twee dagen de lente nu officieel begint, noem ik ze gewoon lekker allebei. Maar goed, het is dus lente! De winter vind ik toch altijd een beetje een grijze periode (afgezien van de feestdagen, die maken het weer een beetje goed) en daarom keek ik heel erg uit naar de lente. Ik ben ’s morgens meteen vrolijk als ik in de klas uit het raam kijk en uitkijk naar een prachtige blauwe lucht. Laten we maar snel beginnen, want uit mijn antwoorden zal ook wel blijken hoe fijn ik de lente vind!
Oh ja, het is vandaag tweede paasdag, dus ik wens jullie allemaal nog een vrolijk Pasen!

Paaseitjes

Naar welke lentetrends kijk je het meeste uit?
Ik ben dol op de vrolijke bloemenprintjes, ruitjes en streepjes. Ook vind ik de kleuren van de lente heel mooi. In de winter draag ik al gauw wat donkerdere kleuren, maar in de lente vind ik pastelkleuren heel erg mooi.

Wat is je favoriete kledingstuk voor in de lente?
Laatst heb ik bij de H&M een heel erg leuk rood-geruite rokje gekocht. Meestal ben ik iemand die niet zo snel een rokje draagt, maar ik begin ze steeds leuker te vinden. Omdat ik er deze winter wel een paar heb gekocht, zal je mij in de lente vaker in een rokje zien. Ik kijk helemaal uit naar de zomer waar je gewoon met blote benen over straat kan, in plaats van een legging/panty in de lente of een dikke maillot in de winter.

Geruit rokje

Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente?
In de vakanties blijf ik lekker thuis. Wij krijgen voor na de vakantie altijd een hele berg aan leerwerk en huiswerk mee, dus het laatste weekend kom ik mijn kamer niet uit en verstop ik mij achter m’n schoolboeken. De rest van de vakantie ben ik te vinden achter mijn laptop, ga ik naar de film en vooral lekker ontspannen.

Wat is je favoriete lente nagellak kleur?
Nu moet ik toegeven dat ik niet zo vaak nagellak draag. Ik probeer het wel en op het moment dat ik eenmaal nagellak opheb, heb ik een paar maanden lang dezelfde kleur op mijn nagels. Lichtblauw/turquoise vind ik dan wel heel erg mooi. Ik ben sowieso dol op pastelkleuren, dus die zal je voornamelijk op mijn nagels zien zitten.

IMG_5135

How about je favoriete lentekleuren in het algemeen?
Als de zonsondergang een kleur is, en ik vind van wel, is dat mijn favoriet. Ik ben dol op de mooie pastelkleuren (ik val in herhaling..) en de rode en de oranje en de gele gloed. I luff it♥

Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?
Ik hou eigenlijk helemaal niet van koffie. Ik ben een paar keer bij de Starbucks geweest en telkens heb ik de fout gemaakt om iets te nemen waar de smaak van koffie duidelijk in voorkomt. Dit lust ik alleen met heel veel slagroom. Frappucino’s vind ik wel erg lekker en koude drankjes doen het vooral goed als het wat warmer wordt.

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?
Ja! Ik hou van kleurrijke items met vrolijke prints. In de winter zakken deze een beetje weg, maar in de lente probeer ik ze weer volop te dragen.

Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?
Een verschil met andere lentes is dat ik deze lente mijn spiegelreflex heb. Ik heb super veel zin om prachtige plaatjes te schieten van alles wat in bloei staat. Ik wil ook heel graag weer een keer naar de geitenboerderij als er lammetjes zijn, het is veel te lang geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest.

Ik houd van de lente. Ik houd van de zomer. Ik houd van de herfst. Ik houd van de winter. Ik kan niet bepalen van welk seizoen ik het meest houd. Ze hebben alle vier dingen die me aanspreken. Maar goed, laat ik me voor het gemak maar even focussen op de lente omdat we daar nu middenin zitten.
Je mag deze Tag zeker overnemen op je eigen blog, laat het dan even achter in de reacties!

Liefs, Aysa

Plaats een reactie