Shoot! Photo Challenge #1

Hoi allemaal, in mijn vorige post had ik jullie al een beetje verteld over de Shoot! Photo Challenge. Dit is een challenge waarbij ik iedere week één of meerdere foto’s zal maken met een bepaald onderwerp als thema. Dit kan variëren van een foto van de natuur, een herinnering, vriendschap etc.

Shoot! Photo Challenge #1
Deze week was het onderwerp ‘kleur’. Omdat je dit op verschillende manieren kunt interpreteren, heb ik ook een paar hele verschillende foto’s gemaakt, met een ander thema binnen het hoofdthema.
De meeste foto’s heb ik deze week gemaakt, maar er zullen ook foto’s bijzitten die ik een andere keer heb gemaakt. IMG_4190

Bij deze foto heb ik gekozen voor allemaal pastelkleuren. Super leuk bij elkaar!

IMG_4214

Ecoline heeft alles te maken met kleur. De tekening heb ik een tijdje geleden gemaakt, maar de foto deze week. 

IMG_4193

Deze lichtgevende Eiffeltoren heb ik gekocht in Disneyland Parijs. Deze blijft niet de hele tijd oranje, maar wordt ook geel, blauw, groen, roze en rood.

IMG_3657

De kleuren van deze rozen vind ik ontzettend mooi. Deze foto heb ik een tijdje geleden gemaakt. De rozen kregen we na een voorstelling met school. Ik heb ze overigens nog steeds, alleen staan ze boven op een plank in een vaas, dood, en ik ben bang dat ik ze niet meer tot leven kan wekken…

IMG_3326 

Deze foto heb je misschien al voorbij zien komen op mijn Instagram, wat wil zeggen dat ik ook deze foto niet in deze week heb gemaakt.

Ik hoop dat jullie leuk vonden! Ik merk nu al dat deze challenge me heeft gemotiveerd om in elk geval één keer per drukke schoolweek mijn camera te pakken en wat plaatjes te schieten. Ik twijfel of ik foto’s die ik al eerder heb gemaakt er toch in zal verwerken, maar zolang ik dat doe, tellen ze in elk geval niet mee voor de challenge. Ik zal ook proberen om er in het vervolg bij te zetten met welke instellingen ik de foto heb gemaakt, maar omdat het de eerste keer was, dacht ik er nog niet aan.

X Aysa

Een gedachte over “Shoot! Photo Challenge #1

  1. Mooie foto’s hoor!
    Ik krijg er meteen ook zin in. Ik kijk wel welke thema’s aan de beurt zijn dan ga ik het thuis ook doen. En ja foto instellingen zijn erg welkom!
    I ❤ 📷

    Like

Geef een reactie

