Herfst tag

Hey, omdat het voor mij vandaag de eerste officiële dag van de herfstvakantie is, heb ik voor jullie deze herfst tag. Ik zie het hele jaar door eigenlijk best wel op tegen de herfst, maar als het dan zover is, word ik toch wel blij van de mooie kleuren en ben ik dol op sweater weather!

Wat vind je het leukste aan de herfst?
Ik vind de kleuren heel mooi en de sfeer heel erg prettig. Als je in je onesie op de bank zit met een hete kop thee of warme choco met slagroom, word ik daar toch wel blij van. Omdat het in de herfst al koud begint te worden, staat de verwarming bijna altijd aan. Dat hoort voor mij heel erg bij de herfst.
Als we ’s avonds een film kijken met het hele gezin en dat het buiten al donker is en de mooie lichtjes. Natuurlijk kan ik mijn verjaardag niet vergeten. Ik ben 27 september jarig en daar heb ik ook altijd veel zin in.

Fall ♥

Bron: we ♥ it

Favoriete drinken in de herfst?
Dat is warme chocolademelk met slagroom. I love that.

Favoriete geurkaars?
Ik heb eigenlijk geen favoriet. Dat komt deels door het feit dat ik bijna nooit geurkaarsen heb, maar het heeft er ook mee te maken dat ik de naam gewoon niet weet. Ik had laatst een hele zoete geurkaars in m’n kamer staan, maar die heb ik weggedaan omdat ik hem toch niet zo lekker vond. Helaas ruik ik hem nog steeds..

Favoriete lipstick in de herfst?
Ik vind een matte bordeaux rode lipstick heel erg mooi. Ik denk dat het voor een meisje van 13 iets te opvallend is, maar ik vind het zó mooi.

Favoriete muziek in de herfst?
Ik hou in de herfst erg van rustige nummers. Ook wordt de platenspeler er in de herfst af en toe weer eens uit de kast gehaald, en dat vind ik erg bijdragen aan de sfeer.

Favoriete outfit om te dragen?
Een spijkerbroek met een warme trui of een cardigan.

Made with Polyvore

Wat wil je sowieso kopen?
Een bordeaux rode spijkerbroek zou ik nog graag willen hebben, dat vind ik echt een herfstkleur. Bordeaux is altijd al één van mijn lievelingskleuren, dus ik zou hem het hele jaar door dragen.
En een lang, gebreid vest. Lekker warme kleren.
Ik wil ook graag nagellak kopen in verschillende herfstkleuren: okergeel, bordeaux en paars vind ik heel mooi.

Favoriete plaats om te zijn?
Dat is in het park, omdat ik blij word van alle prachtige kleuren, of op de bank, in m’n onesie omdat ik helemaal natgeregend ben in het park ;).

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden! Een paar vragen heb ik overgeslagen omdat ik daar niets over kon vertellen, maar de leukste heb ik beantwoord. Ik vind het altijd heel erg leuk om nieuwe tags te ontdekken en ze over te nemen op mijn blog, dus als jullie suggesties hebben voor leuke tags, laat dat dan vooral achter in de comments!

Love, Aysa

2 gedachtes over “Herfst tag

  1. Hoi Aysa!
    Ik vind echt dat leuke artikelen schrijft! 💗
    En ik vind je ook zo realistisch schrijven.. Jij bent net ietsje anders dan andere bloggers van 13 jaar. Omdat je echt jezelf bent en zo volwassen schrijft. Daarom vind ik het ook zo leuk om jouw artikelen te lezen😉
    (Ik ben zelf trouwens ook 13 en ik heb samen met mijn nichtje een acc op insta..💫)
    Groetjes mij!!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

