Project Prep high tea met o.a. Jiami Jongejan en Niki Smit

Hi y’all, het is alweer een week geleden, maar vorige week vrijdag ben ik naar de high tea van Project Prep geweest. Het was heel erg inspirerend en vooral erg leerzaam en ik heb het ervaren als een hele leuke middag.
Voor degenen die niet weten wat Project Prep is: Project Prep is een boek over het meisje Isabel dat haar eigen mode-app bouwt. Het is heel leuk geschreven en een sterk aan te raden boek!

IMG_2882

Op het Instagram account van Jiami, had ze een foto gepost met daaronder de oproep om deel te nemen aan de high tea van Project Prep. Snel daarna had ik een mailtje gestuurd naar Niki Smit, met daarin mijn motivatie. Ik had het geschreven in de vorm van een code en ik denk dat de originaliteit erg heeft bijgedragen aan het feit dat ik ben uitgenodigd. Een week daarna kreeg ik – ’s ochtends – een mailtje van Niki met daarin de uitnodiging. Dat vond ik echt onwijs leuk. Ik heb het boek namelijk al een stuk of drie keer uitgelezen en ik was er heel erg van overtuigd dat ik er veel van kon leren. En geloof me: als iemand me dan had gezien, was ik sowieso voor gek uitgemaakt, zó blij was ik. Ik kon echter geen geluid maken, omdat mijn kamer naast die van mijn ouders is, en zij nog sliepen ;).

Ik had me er de hele week heel erg op verheugd. Donderdag heb ik nog snel een lijstje met vragen gemaakt om te stellen en daar heb ik veel aan gehad.

Ik moest vrijdag een half uur eerder weg van school en daarna fietste ik samen met mijn moeder naar het Hoxton hotel in Amsterdam. Bijna iedereen was er al, en ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Gelukkig kon ik bij een paar meisjes aanschuiven en gingen we met z’n drieën verder.
Ik wist van te voren niet zo goed wat ik ervan kon verwachten: ik dacht dat iedereen door elkaar zou lopen en je gewoon met iemand een gesprek kon beginnen, maar dat was niet zo: elk groepje zat op een poef aan een tafel met 2 à 3 volwassenen. Het leuke was dat iedereen wat met techniek te maken had. Er waren ook heel ongemakkelijke momenten, zoals wanneer niemand eigenlijk iets wilde weten. Er waren ook momenten dat we juist hele interessante gesprekken hadden, waar ik echt iets van heb opgestoken.

Omdat ik wil leren coden, keek ik heel erg uit naar het gesprek met Jiami. Voor haar had ik ook de meeste vragen opgeschreven en die zijn allemaal beantwoord. Ik had ook een klein fangirl-momentje, omdat ik regelmatig haar blog lees en haar YouTube video’s bekijk.

Jiami

Voor mijn gevoel is het heel erg snel gegaan. Het duurde in totaal 2 uur en elke 10 minuten ging je naar een andere tafel. Wat mij betreft had het veel langer mogen duren; het was zó leuk om met iedereen te praten! Aan het eind kreeg iedereen een goodiebag, die was gevuld met onwijs leuke dingen. Zo zat er een Babylips van Maybelline in, een muts van Barts, een kortingsbon voor Chocstar, een mobiele oplader van CGI en een fish-eye-lens.

IMG_2650

Ik wil iedereen die aanwezig was heel erg bedanken: ik weet zeker dat deze geweldige ervaring me nooit meer los zal laten. Ik ben ook van plan om aan meer van dit soort evenementen deel te nemen. Nogmaals, thank ya so much!

X Aysa

2 gedachtes over “Project Prep high tea met o.a. Jiami Jongejan en Niki Smit

  1. Pingback: Mijn ervaring met Chocstar | Missy Blue Eyes

  2. Pingback: Happy new year-Tag | Missy Blue Eyes

Geef een reactie

