Mijn blogbijbel: het blogboek van Kelly Deriemaeker

Hi allemaal, voor mijn verjaardag laatst heb ik dit blogboek van Kelly Deriemaeker gekregen. Het stond hoog op mijn wishlist en ik geloof dat ik er heel veel van zou kunnen leren. Het is verkrijgbaar op bol.com en kostte €24,95. Ik twijfelde in eerste instantie hoe vaak ik het zou gebruiken, maar ik ben er nu dolblij mee.

IMG_2663

Ik vind de omslag van het boek onwijs schattig. Er staan oranje met roze ankers en bloemen op de voorkant. Ik moet zeggen dat ik het er niet heel professioneel uit vindt zien omdat het geheel wat kinderlijk oogt, maar de inhoud is erg vlot geschreven.
In het boek vind je regelmatig een pagina met ’15 ideeën voor je volgende blogpost’. Ik doe echt mijn best om zo vaak mogelijk een artikel te plaatsen, maar door gebrek aan tijd en heel af en toe inspiratie is dit erg handig.

IMG_2659

Je kunt zelf weten hoe je dit boek gebruikt: je kunt braaf bij bladzijde 15 beginnen en het in de juiste volgorde doorwerken, maar je kunt ook in de inhoudsopgave kijken en zelf kiezen wat je leest.
Aan het eind van elk hoofdstuk geven grote bloggers tips over het onderwerp.

Omdat de schrijfster van het boek uit België komt, staan er her en der een paar woorden bij waarvan ik zo gauw niet kan bedenken wat daarmee wordt bedoeld. Dat zorgt ervoor dat het af en toe iets minder makkelijk wegleest, maar het is alsnog erg leerzaam en zeer handig.

IMG_2657

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Laat even achter in de comments als jullie willen dat ik vaker reviews schrijf, dan zal ik daar rekening mee houden.

X Aysa

Een gedachte over “Mijn blogbijbel: het blogboek van Kelly Deriemaeker

  1. Pingback: Happy new year-Tag | Missy Blue Eyes

Geef een reactie

