Even voorstellen!

Hallo allemaal, ik ben Aysa en ik heb blue eyes;). Ik houd heel erg van schrijven. Dat is ook de reden waarom ik ben begonnen met dit blog. Ik ben een boek aan het schrijven en het is een hele grote droom om die ooit uit te geven.
Verder houd ik van tekenen en lezen. Mijn lievelingsboek is the Hungergames en mijn lievelingsschrijver Mel Wallis de Vries. Ik zal voornamelijk schrijven over lifestyle (reviews, how to, enz.). Ook zal ik af en toe schrijven over mijn leven: als een soort online dagboek.
Ik ben behoorlijk perfectionistisch, dus het zal misschien wat langer duren voordat er nieuwe artikelen online staan ;).
Reacties onder mijn artikelen zijn altijd leuk 🙂
Veel leesplezier!

X Aysa

6 gedachtes over “Even voorstellen!

Geef een reactie

